Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja

Elektro-grijanje.hr je internet trgovina kojom upravlja tvrtka B studio doo Proizvodnja, trgovina, usluge,
registriran kod Okružnog suda u Kranju, br. upisa u sudski registar 1/08545/00. Oporezivo
SI broj 30859891, obveznici smo PDV-a, u daljnjem tekstu davatelj odn. menadžer.

Opći uvjeti web stranice Elektro-grijanje.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača
(ZVPot-UPB2) i na temelju preporuka HGK. Savjetujemo vam da budete oprezni prije korištenja internet trgovine
pročitajte opće uvjete u nastavku. Korištenjem web stranice Elektro-grijanje.hr
izraziti svoju suglasnost s navedenim uvjetima poslovanja. Ako se ne slažete s uvjetima, molimo nemojte
koristite Elektro-grijanje.hr internet trgovinu. Voditelj web stranice Elektro-grijanje.hr B studio d.o.o. ti si
zadržava pravo promjene uvjeta rada web stranice Elektro-grijanje.hr u bilo kojem trenutku. O
O izmjenama općih uvjeta poslovanja korisnici će biti obaviješteni na web stranici Elektro-grijanje.hr.
Registracijom ili kupnjom svaki posjetitelj web stranice Elektro-grijanje.hr ujedno postaje
korisnika ili kupca. Opći uvjeti poslovanja uređuju rad Elektro-grijanje.hr internet trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između pružatelja i kupca.

Kupac
Kupci na web stranici Elektro-grijanje.hr mogu biti fizičke i pravne osobe koje kreiraju korisnički račun.
Fizičke osobe dodatno su zaštićene Zakonom o zaštiti potrošača. Korisnici jamče usklađenost
podaci navedeni prilikom registracije i tijekom procesa kupnje. Tvrtka je u slučaju pogreške kupca, zlouporabe odn kršenje zadržava pravo tražiti naknadu štete.

Pristup informacijama (sažetak zakonodavstva)
Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek dati sljedeće podatke:
a) identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj)
b) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
c) bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge i jamstva nakon prodaje)
d) dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga ponuđena na web stranici trebala bi biti dostupna u
razumljiv izraz)
e) uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i rok isporuke)
f) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno navedene i jasno istaknute ili ih već sadržavati
porezi i troškovi otpreme
g) način plaćanja i dostave
h) vremensko važenje ponude
i) rok u kojem je još moguće odustati od ugovora i uvjete odustajanja; osim toga i o tome ako i
koliko kupca košta povrat proizvoda
j) mora biti objašnjen postupak reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili kontakt službi
s kupcima

UVJETI KUPNJE

1. Predaja narudžbe
Kupac se prijavljuje na Moj račun ili ako još nije napravio račun, stvori ga. Kupac zatim bira
željeni proizvod klikom na gumb Dodaj u košaricu. Ova radnja premješta kupca na stranicu košarice gdje može
promjenom broja u polju Količina ponovno promijenite broj komada pojedinog proizvoda koji biste
rado naručujemo (podaci u košarici se osvježavaju klikom na gumb Ažuriraj košaricu). Dokle god želi
kupac klikne na gumb Nastavi kupnju za nastavak kupovine. Ako kupac želi
za dovršetak kupnje mora kliknuti na gumb Blagajna. Ova radnja premješta kupca na stranicu za plaćanje, gdje
u sljedećim koracima (Podaci o uplatitelju, Podaci o isporuci, Način dostave, Način plaćanja)
kupac definira sve podatke o uplatitelju, adresu dostave, način dostave i način plaćanja. Nakon definiranja ovih parametara, u završnom koraku pregleda narudžbe, kupcu se daje zadnji pregled narudžbe i sve povezane troškove. Kupnju tada možete dovršiti klikom na gumb za slanje narudžbe (naručite s
obveza plaćanja)
Potvrda narudžbe obvezuje kupnju i plaćanje naručene robe.

2. Narudžba prihvaćena
Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. Na ovom koraku
kupac ima mogućnost otkazati narudžbu u roku od jednog sata. Kupcu su uvijek dostupni na web stranici davatelja usluga
dostupne iscrpne informacije o statusu i sadržaju naloga.

3. Narudžba potvrđena
Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu (ukoliko kupac odluči platiti nakon
Ponuditelj će u pravilu isti dan kupcu poslati predračun e-poštom. Naredit će
išao u daljnju obradu tek kada je uplata detektirana.). Dobavljač zatim naručuje u roku od dva radna dana
pregledava, provjerava dobavljivost naručenih artikala te narudžbu potvrđuje ili s razlogom odbija. Davatelj
može nazvati kupca na njegov kontakt broj radi provjere podataka ili osiguranja točnosti isporuke
telefonski broj. Nakon potvrde narudžbe, ponuđač obavještava kupca e-mailom o očekivanom
vrijeme isporuke. Ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i ponuđača je u ovoj fazi neopozivo zaključen.

4 Roba poslana
Ukoliko se korisnik odluči naručenu robu dostaviti na odabranu adresu, ponuđač je u dogovoru
roku, priprema robu, otprema je i o tome obavještava kupca e-mailom. Pružatelj u rekao
U e-poruci kupac je također obaviješten o pravilima povrata, kome se može obratiti u slučaju kašnjenja
prilikom isporuke i gdje se obratiti u slučaju reklamacije.

5 Roba spremna za osobno preuzimanje
Ukoliko ste se odlučili za mogućnost osobnog preuzimanja naručene robe, u ovom e-mailu
obavještavamo Vas da je naručena roba spremna za osobno preuzimanje.

Ugovor o kupoprodaji
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklapa se u internetskoj trgovini trenutno,
kada pružatelj pošalje prvi e-mail kupcu o statusu njegove narudžbe (sa adresom:
potvrda primitka narudžbe). Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i kao takvi vrijede
kako za ponuđača tako i za kupca. Kupcem se smatra osoba s podacima navedenim prilikom narudžbe.
Naknadna promjena podataka o kupcu nije moguća.
Kupoprodajni ugovor (tj. prvi e-mail o statusu narudžbe) je u elektroničkom obliku
pohranjeni na poslužitelju elektro-grijanje.hr

PLAĆANJE

Način plaćanja
Trenutno web stranica talno-gretje.si omogućuje sljedeće oblike plaćanja:

-Prema procjeni odn doznakom na transakcijski račun upravitelja web stranice Elektro-grijanje.hr B
studio d.o.o. SI56 0312 8100 0712 905 kod SKB d.d.. Plaćanje se vrši na temelju pristiglih elektroničkih
poruke ili procjena. Prilikom plaćanja obavezno navedite točan poziv na broj i tako nam omogućite
podaci o uplati se automatski prenose u naš informacijski sustav, tako da možete brže dobiti
implementacija.

Cijene

Cijene vrijede u trenutku slanja narudžbe. Precrtane cijene odnose se na redovne cijene proizvoda, a ne prekrižene
a cijena može biti promotivna cijena ili cijena s popustom. U slučaju objavljenih prekriženo i neprecrtano
cijena za otkup je neprecrtana cijena sa popustom. Promocije i popusti objavljuju se u različitim terminima
razdoblja i vrijede do otkazivanja. Kupnje uvijek podliježu neispunjenoj cijeni. Cijene vrijede u slučaju plaćanja sa
gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima. Unatoč naporima da se osigura ažurnost
i točne informacije, može se dogoditi da je informacija o cijeni netočna. U slučaju neažurirane cijene ili in
U slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od
kupnje, dok će ujedno ponuđač kupcu ponuditi rješenje koje će zadovoljiti obje strane.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca je neopozivo sklopljen u trenutku kada ponuđač
potvrditi narudžbu (kupac dobiva e-mail o statusu Narudžba potvrđena). Od ovog trenutka su
sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.

Akcijske cijene, popusti – prekrižene cijene

Precrtane cijene su redovne cijene proizvoda, a neprecrtane cijene mogu biti akcijske cijene ili cijene uz
popust. U slučaju objavljenih prekriženih i nekrižanih cijena, neprecrtana cijena se odnosi na kupnju
popust. Akcije i popusti objavljuju se u različitim terminima i vrijede do otkazivanja. Za kupnju
u trenutku narudžbe uvijek vrijedi nekrižana cijena.

Sve cijene su u EUR i uključuju PDV, osim ako nije izričito navedeno drugačije. Online cijena je cijena nakon
koji su proizvodi dostupni svim registriranim korisnicima web stranice Elektro-grijanje.hr

DOSTAVA I ROKOVI ISPORUKE
Trudimo se da proizvodi naručeni na Elektro-grijanje.hr budu isporučeni u najkraćem mogućem roku. Zajedno s
dobavljačima i našim logističkim partnerima nastojimo naručene proizvode isporučiti u što kraćem roku
optimalan način. Proizvodi naručeni u web trgovini (proizvodi koji se mogu poslati poštom) se isporučuju
Pošta Slovenije. Dostava robe nije ograničena na područje Slovenije. Dostava se vrši na adresu koja
to ste naveli prilikom naručivanja. Troškovi dostave se obračunavaju prije izvršenja narudžbe.

Troškovi dostave
Troškovi dostave naplaćuju se prema cjeniku Pošte Slovenije. Cijena dostave ovisi o vrsti proizvoda
odnosno njegovu težinu, način dostave i druge karakteristike koje se uzimaju u obzir za obračun dostave.

Adrese za dostavu
Elektro-grijanje.hr Vam omogućuje dostavu naručenih proizvoda na adrese koje nisu identične
svoju kućnu adresu. Na taj način Vam možemo isporučiti naručenu robu npr. vikendom ili na posao.
Alternativne adrese možete postaviti u svom osobnom računu pod naslovom Upravljanje adresama. Med
možete odabrati različite adrese za dostavu na blagajni u koraku Informacije o dostavi ili ako
Ako još nemate kreiranu zamjensku adresu, stvorite je sada.

Datumi isporuke
Rokovi dostave navedeni na stranicama proizvoda su informativni i izražavaju okvirno vrijeme u kojem su proizvodi dostupni
isporučuju naši dobavljači i zatim isporučuju krajnjem kupcu. Otprilike očekivano
O roku isporuke kupac se obavještava e-mailom kada ponuđač potvrdi narudžbu
Narudžba potvrđena. Proizvodi označeni s Na zalihama obično se šalju isti dan.

Prilikom narudžbe više proizvoda istovremeno, koji imaju npr. drugačije rokove isporuke, pružatelj zadržava pravo
robu poslati u više pošiljki. Slanje više pošiljki ne naplaćuje kupcu nikakve dodatne troškove
troškovi.

Osobno preuzimanje
Proizvode kupljene na Elektro-grijanje.hr moguće je i osobno preuzeti bez dodatnih troškova po dogovoru
na adresi Cesta talcev 6A, Škofja Loka, sve dok je proizvod na zalihi između radnih dana tijekom radnog vremena
vrijeme. Naručenu robu možete preuzeti tek kada je spremna za preuzimanje. Jednom naručeno
roba je spremna za preuzimanje, o tome ćemo Vas obavijestiti putem e-maila.

POVRAT ROBE – pravo na odustanak

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (ZVPot prema čl. 43č i 43d) potrošač ima u ugovorima
sklopljen na daljinu, pravo u roku od četrnaest dana obavijestiti društvo da odustaje od ugovora bez
morao je stoga dati razlog. Kupac to može učiniti putem obrasca za odustanak od ugovora – obrazac
odustati od ugovora   Poruka se smatra pravodobnom ako je pošiljka uručena u roku. Jedini
trošak koji se tereti potrošača u vezi s odustajanjem od ugovora izravni je trošak povrata robe. O
o namjeravanom povratu, kupac je dužan obavijestiti ponuđača putem obrasca za raskid ugovora,
najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe i to na adresu tvrtke ili na e-mail
info@Elektro-grijanje.hr i robu vratite u roku od daljnjih 14 dana. Ponuditelj vraća kupcu kompletno
plaćanja vezana uz ugovor najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora.
Ukoliko kupac odustane od ugovora, mora robu poslati neoštećenu iu istoj količini
društvu u roku od petnaest dana od obavijesti iz prethodnog stavka. Roba se mora vratiti zajedno sa
originalno pakiranje. Mogućnost odustajanja od ugovora ima za cilj omogućiti vam otvaranje artikla,
pregledate ga i ako vam ne odgovara, ili su vaša očekivanja bila kriva, odustajete od kupovine.

Ove preporuke ne vrijede ako je roba uništena, oštećena, neispravna, ne radi ili je pojedena u trenutku kupnje
njegova se količina smanjila bez krivnje potrošača. Kupac je prilikom preuzimanja robe, osobno ili
prilikom isporuke dužni provjeriti usklađenost robe s narudžbom. U slučaju vidljivih oštećenja na pakiranju, mora
reklamaciju kupca ponuđaču ili dostavnoj službi potrebno je uputiti po primitku robe. Kupca takve robe nema
dužan primiti, a može i odbiti pošiljku. U slučaju da je paket fizički oštećen, nedostaje ga
sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, ili su proizvodi u paketu oštećeni, a kupac ne mari za takav paket
zaprimljene, kupac je dužan pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe ili kod ponuđača. Mi ćemo se pobrinuti
da će prigovor biti riješen u najkraćem mogućem roku. Preporučamo da kupac pakira prije preuzimanja
pregledava i provjerava sadržaj u prisustvu dostavljača.

Jamstvo

Artikli imaju jamstvo, ako je tako navedeno na jamstvenom listu. Jamstvo vrijedi podložno
upute na jamstvenom listu i prilikom predočenja računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvu
listova ili na fakturi.
Informacije o jamstvu također su navedene na stranici s prezentacijom artikla. Ako nema informacija o jamstvu,
artikal nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti
pružatelja koji će pružiti ažurne podatke.
U skladu sa zakonom, ponuđač je dužan kupcu dati jamstvo za besprijekoran rad kupljenog artikla.
roba. Kupac može tražiti jamstvo izravno od dobavljača. Kupac može tražiti jamstvo sa
jamstveni list i račun prodavatelja. . Povrat robe pod jamstvom vrši se u skladu s uvjetima koji
proizvođač navodi na jamstvenom listu, kupac nema troškova povrata.

Činjenična pogreška

smatra se činjeničnom pogreškom;
 artikl nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
 artikal nema svojstva potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, ali je
poznat ili bi trebao biti poznat prodavaču
 artikal nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
 prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako se radilo o uzorku ili modelu
prikazano samo za obavijest.
Provjerava se drugim, besprijekornim artiklom iste vrste, ali i izjavama proizvođača odn
naznake na samom artiklu.
Tvrdnja o činjeničnoj pogrešci; O eventualnom materijalnom nedostatku kupac nas mora obavijestiti uz točan opis
obavijestiti ih u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja greške i istovremeno nam omogućiti da je pregledamo

članka. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon dvije godine od kupnje. Pravo na
potraživanje materijalnog nedostatka na proizvodu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Administrator web stranice Elektro-grijanje.hr, B studio d.o.o., sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka
podataka (ZVOP-1-UPB1) obvezuje se na zaštitu osobnih podataka svojih korisnika. Upravitelj za
za potrebe izvršenja naloga pohranjuje sljedeće podatke:

ime i prezime
adresa i mjesto stanovanja
email adresa
kontakt telefon
lozinku u šifriranom obliku

te ostale podatke koje korisnici unose u obrasce na web stranici Elektro-grijanje.hr

Sukladno Zakonu o zaštiti podataka, administrator Vaše podatke neće prosljeđivati ​​neovlaštenim osobama
trećim osobama. Dostavne službe će dobiti samo vašu adresu i povremeno vaš broj telefona
za potrebe dostave.
Razne obavijesti o posebnim ponudama i e-novostima slat ćemo vam samo u slučaju da
naređeno na njih.

Svaki registrirani korisnik ima svoje korisničko ime i lozinku, s kojima se predstavlja osobno ili kao
predstavnik tvrtke ili organizacije. Lozinka je tajna i poznata samo korisniku. Korisnik je dužan
osigurati vjerodostojnost podataka i sigurnost podataka kako bi u njegovo ime i kod njega
lozinkom, djelovao je samo on ili osoba ovlaštena za postupanje u njegovo ime.

Odricanje
Pružatelj nastoji u najvećoj mogućoj mjeri osigurati ažurnost i ispravnost podataka koje
objavio na svojim stranicama. Unatoč tome, karakteristike artikala, njihova dostupnost i cijena mogu varirati
mijenjati tako brzo da pružatelj ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju hoće
ponuđač je obavijestio kupca o promjenama te mu omogućio otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog artikla
članka.

Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.

Davatelj je dužan uspostaviti učinkovit sustav rješavanja pritužbi i odrediti osobu s kojom će u
u slučaju problema, kupac se može povezati telefonom ili e-mailom. Postupak podnošenja prigovora je na
dostupni na web stranicama, jednostavni za korištenje i povjerljivi.

Davatelj će potvrditi da je primio prigovor u roku od pet radnih dana, te obavijestiti kupca koliko će to trajati
postupati i obavještavati ga o tijeku postupka.

Pružatelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja,
njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih pri njegovom rješavanju
sam spor. To je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Zato ste vi pružatelj usluga
ulaže sve napore da eventualne sporove riješi mirnim putem.

pravna obavijest
Elektro-grijanje.hr i svi podaci, slike i grafički prikazi prikazani na web stranicama vlasništvo su B studio d.o.o. i
zaštićeni su zakonom o autorskim pravima i ne smiju se reproducirati niti koristiti bez njih
prethodno pismeno dopuštenje. Zaštitni znakovi i logotipi priznatih tvrtki njihovo su vlasništvo.
Neke slike su simbolične i ne odražavaju stvarno stanje proizvoda ili usluge.

Podaci o prodavatelju nalaze se u rubrici Kontakt, gdje su navedeni svi kontakti za komunikaciju
vezano uz sve članke uvjeta poslovanja.Elektro-grijanje.hr

0